Bijgewerkt: 20 november 2017

Elektrische deken in brand na kortsluiting

Nieuws -> Brandweer

Bron: Brandweer Amsterdam-Amstelland
15-03-2011

Twee personen en een kat gewond bij brand in woning

Op zondagmiddag 13 maart 2011 woedde een brand rond 13 uur in een woning in Amstelveen aan de Meester G. Groen van Prinstererlaan. Twee bewoners hebben daarbij rook ingeademd.

Ze zijn door het ambulancepersoneel onderzocht, maar hoefden niet naar het ziekenhuis. De kat was er slecht aan toe en is door de dierenambulance meegenomen. De oorzaak van de brand was een elektrische deken die kortsluiting maakte. In combinatie met een schuimrubber matras, dat vlam vatte, werd het een behoorlijke brand.



Amstelveenweb.com is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de nieuwsberichten.